piątek, 9 listopada 2012

leather ride

Każde promienie słońca o tej porze roku są dla mnie na wagę złota. Wybieram wtedy warstwowe zestawy, które nie zawierają swetra... jak dla mnie, jednoznacznego komunikatu, że zima jest coraz bliżej :(
Połączenie militarnej kurtki/marynarki ze skórzanymi rękawami chodziło już za mną od dłuższego czasu. Radość zatem wielką wywołało u mnie przypomnienie sobie o marynarce w kolorze khaki, spoczywającej spokojnie wśród rzeczy opatrzonych etykietą 'mmm, może jutro' ;)
Od marynarki odciąłem rękawy, wymieniłem guziki oraz doszyłem parę drobiazgów na kieszeni. Dopiąłem również przypinkę, którą zrobiłem ponad rok temu - nareszcie znalazła stosowne zastosowanie.
Skórzana torba pochodzi z młodzieńczych lat taty. katoMAGAZYN żeby wiedzieć co dzieje się na Śląsku ale tym Górnym skąd pochodzę ;)
Sebastian.

fot. Marcin Opłatek
Each the sun's rays on this seasons are very important for me. I choose the stratified sets which includes no sweater... for me the unequivocal communique that the winter is approaching :(
I thought about the combination a military jacket with leather sleeves from the long time. So I was so happy when I reminded myself about the khaki jacket rests safely amid the garments with a label 'mmm, maybe tomorrow' ;)
I cut away a sleaves from the jacket, I exchanged the buttons and sewed a few oddments on the pocket. I added the badge too, which I made a year ago - it found an appropriate application at last.
The leather bag come from the youthful years of my dad. katoMAGAZYN to know what is going on the Silesia but this Upper which I come from ;)

(Sebastian wearing t-shirt, black jacket and trousers H&M, vest & shirt DIY, shoes River Island) 

3 komentarze:

  1. Genialna marynarka...
    Za mną od dłuższego czasu chodzi zakup czegoś, ze skórzanymi rękawami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz wspaniałe zdjęcia! Dlaczego jeszcze tak mało fanów? Rajciu, LUBIĘ!!!
    http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń